Fw: Propagace - letaky

Petr Hladovec hladovec na ticketpro.cz
Úterý Červenec 1 17:33:04 CEST 2003

Nechci podcenovat schopnosti, mnozstvi volneho casu a financni rezervy lidi
z KlFree, ale rozhodne bych zvazil masivni celoplosnou reklamu tohoto
rozsahu. Ty lidi potom budou navnadeny a budou hrozne prudit, ze uz chteji
pripojit a ono to nebude v nasich silach zvladnout. Radeji bych to budoval
opatrneji - krok za krokem.

Petr Hladovec