Propagace - letaky

Viperx viperx na seznam.cz
Úterý Červenec 1 18:00:42 CEST 2003

1000
o:kladno-request na klfree.net?subject=unsubscribe>

Je jisty ze by to vse bylo casove narocny, ale podle meho odhadu je zde min
5-6 lidi co jsou schopny a snad i ochotni pripojit noveho usera.
Kdyby si kazdy udelal jednou tydne cas tak to mame 6 pripojenych tydne.

A samozdrejme budou prudit ale neco si musej udelat sami. Samo ze se najdou
useri kteri umej jen surfovat ale takovy kladivo jim nic nerika.
Ty se budou muset resit individialne. Ale kazdej prumernej uzivate si dokaze
protahnout kabel (jak koax tak UTP) a prisroubovat drzak na antenu.
Na nas by zbylo pouze naletovat konektory, namontovat antenu a nastavit PC.
Respektive nacvaknout konektory na UTP.

Kazdopadne letaky se stejnak budou resit az po schuzce... takze je jeste
dostatek prostoru pro diskuzi na toto tema.

Viperx

"Petr Hladovec" <hladovec na ticketpro.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.24.1057073592.844.kladno na klfree.net...
> Nechci podcenovat schopnosti, mnozstvi volneho casu a financni rezervy
lidi
> z KlFree, ale rozhodne bych zvazil masivni celoplosnou reklamu tohoto
> rozsahu. Ty lidi potom budou navnadeny a budou hrozne prudit, ze uz chteji
> pripojit a ono to nebude v nasich silach zvladnout. Radeji bych to budoval
> opatrneji - krok za krokem.
>
> Petr Hladovec

Asi