[petr.hladovec@ticketpro.cz: Konfrence]

Jenik mracek na stromc.cz
Úterý Červenec 1 16:33:49 CEST 2003

cist , umet cist
viz pripevek dns obnoveno !

zadna ipadresa a, ale nnt news://news.klfree.net/

mam pocit ze mne tu kazdy ignoruje :(
na smtp jsem posilal mrx111 pozadavek na zrizeni diry portu 25 na nejake
verejne ip kam bych poslal emaily.
nic se nedeje, a uz je to vic jkak 6 hodin.

jenik

"Milan Krčmář" <milan.krcmar na seznam.cz> píse v diskusním príspevku
news:mailman.23.1057058967.844.kladno na klfree.net...