Re: Měření a omezovánítrafficu

Radek Pogl na seznam.cz
Pondělí Duben 14 18:00:37 CEST 2003

Dne 14. duben 2003, Milan Krčmář, <milan.krcmar na seznam.cz> napsal:

> Nastíněný mechanismus byl obecně přijat. Já jsem navrhoval ještě další doplněk, ten už ale neměl jednoznačnou podporu. Jde o to, jak lidi přinutit, aby
> vykazovali jen špičkovou zátěž (tj. brouzdání nebo občasné stáhnutí jednoho
> většího souboru) a nespustili si nějaké stahování co to dá celou noc a den.
> Když budeme mít na 2 Mbit síti jednoho takového sosače a zbytek v pohodě,
> pojede mi to ve špičkách pouze 1 Mbit, protože ten druhej megabit vezme sosač.
> Navrhované doplňkové řešení je počítat přenesená data a pokud uživatel přesáhne
> [...]

Ja tedy nevim, jestli a jak by to bylo technicky realizovatelne, ale
nez pri prekroceni nejakeho limitu zcela omezit pristup na to
minimum, tak to spis delat postupne ...

Za 1*x GB ... max 1Mbit
Za 2*x GB ... max 0.5Mbit
Za 3*x GB ... max 0.25Mbit
Za 4*x GB ... max 0.125Mbit

... Jen namet :)

Radek

Reklama:
Zmen se diky novym, barevnym cockam FreshLook! Nyni akcni nabidka - volej zdarma 800 11 20 20 nebo navstiv
http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=45799%26url=http://www.cz.cibavision.com