Více počítačů a jedna platba

Milan Krčmář milan.krcmar na seznam.cz
Pondělí Duben 14 16:30:43 CEST 2003

Tak tu máme otevřené další téma, které jsem bral za vyjasněné.

Zatím jsem to chápal takto:

(1) ve vnitřní síti je zakázán jakýkoliv překlad adres, ať už při něm dochází
ke zmenšení adresního prostoru nebo ne (výjimkou je překlad na vstupním routeru
do Internetu), jedním z takových zakázaných překladů je i zmiňovaná "maškaráda",

porušení tohoto zákazu povede k nějaké sankci, dejme tomu vyloučení ze sdružení
bez nároku na vrácení vkladu 2000 (je to takhle možné vůbec udělat, Frantíku?),
jinak nějakou takovou pokutu doporučuju, mám zkušenost s tím, že to lidi
přesvědčí...

(2) počet PC a adres, které vlastní jeden uživatel, je libovolný a není nijak
dále zpoplatněn, pokud je to všechno v rámci "jedné rodiny" - to by se dalo
definovat asi jako společný byt nebo tak něco, abychom mohli tolerovat i
nemanželské soužití dvou lidí a pod., pokud zapojíte PC souseda, platí podobná
sankce jako v (1)

(3) pro měření a omezování trafficu se berou všechny adresy jako jedna, tj.
součet provozu ze všech adres, bude-li třeba garantovaná rychlost 40 kbit,
rozdělí se mezi všechna PC jednoho uživatele, podobně při rozdělování
aktuálně nevyužitého pásma - viz další mail "Měření a omezování trafficu".

--

Je to pouze upřesnění Vašich reakcí. Jediné, co je v rozporu s Benyho názorem,
je příplatek 50 za další IP do netu. To bych nedělal. Třeba u mne by to dopadlo

Milan