Mostock

daniel rada xradad na seznam.cz
Pondělí Duben 14 15:35:56 CEST 2003

Takze jestli sem to vše dobře pochopil.Já jako každý dam 2k Kč do
společného sdružení(což není absolutně problém.vzhledem k tomu ,že
sem se napích na Jeníka podstatě zadarmo).
Vzhledem k tomu, že mám doma i druhý počítač (sestra a chtěl by jíé
taky napojit na síť)budu muset když jí napojím přes switch (pokud na
mě Jeník nezapoměl :-) ) platit další 2k Kč i za ní??

Tak a konec řeřem o financích.
Mám kamaráda co jede u MRX teď když je udělana všesměrovka u
Pavlio(poku dobře chápu na VKD by měl mít signál)mohl by se napojit
na nas??
Mám za to že už mluvil s jeníkem,ale nevím co a jak.

Jestli by to šlo dejte mu nějak vědět(já sem nespolehlivej,sem starej
a mám sklerozu).
Icq:  93160095 (nick Achi)

díkes Mostock

Reklama: