Finance - proc prave uvedene castky

Jan Mracek mracek na stromc.cz
Pondělí Duben 14 08:42:06 CEST 2003

Systém funguje tak ze musis smerem ke konektivite,
Tj. zajem je smerovat ke konektivite.
Ty lubie, nebo ja ten link potrebujeme ke konektivite, tj. my ho potrebujeme, tj. musime si ho calnout ze svých penez.

Specielni pripad je beny, který nepotrebuje zadne wifi zarizeni. Tj. všechny wifi zarizeni budou ve vlastnictvi sdruzeni. :o)