Finance - proc prave uvedene castky

MilanK milan.krcmar na seznam.cz
Pondělí Duben 14 08:53:45 CEST 2003

> Systém funguje tak ze musis smerem ke konektivite,
> Tj. zajem je smerovat ke konektivite.
> Ty lubie, nebo ja ten link potrebujeme ke konektivite, tj. my ho potrebujeme, tj. musime si ho calnout ze svých penez.
>
> Specielni pripad je beny, který nepotrebuje zadne wifi zarizeni. Tj. všechny wifi zarizeni budou ve vlastnictvi sdruzeni. :o)

Jestli jsem to spravne pochopil, tak ani Beny neni zvlastni pripad. Beny se
potrebuje pripojit na Internet, ne? A sdruzeni bude hradit dalsi sireni jeho
pripojky :-)

Takhle to uz nejak je, Beny je na sve naklady pripojenej. Pokud se bude ten
spoj vylepsovat, tak na to zrejme prece jen sdruzeni prispeje, protoze je to
stezejni linka.

Milan