[Spravci-prazska] [Fwd: RE: prihlaseni do konferencespravci-prazska]

skudlik -(Jan Sechovec) skudlik na centrum.cz
Neděle Duben 29 13:01:49 CEST 2007

pokud jsem to pochopil spravne - tak by tahle konfera mela slouzit pro interni komunikaci mazi spravci (no zatim ji teda nikdo moc nepouzival - nevim ani komu vsemu se to vlastne preposila) ...

Takze nevidim jedinej duvod, proc by ji mel cist nekdo dalsi .. odkazal bych ho na ochotniky.

Sk.