[Spravci-prazska] [Fwd: RE: prihlaseni do konferencespravci-prazska]

Oleg Smirsky smirsky.oleg na volny.cz
Neděle Duben 29 14:17:57 CEST 2007

Jsem stejneho nazoru. Zadost zamitam.

Jinak by ta konfera byla dobra uvest na strankach AP misto mailu na
konkretni spravce mozna. Nebo pokud nekomu neco prijde naprimo, tak to
rovnou preposlat na konferu, aby tim zaspamoval vsechny :)

Str