[Spravci-prazska] Afera Hafca

Pan Chodny holyna na panprase.cz
Čtvrtek Listopad 23 22:02:42 CET 2006

Hola panove,

tak jsem dneska absolvoval rozhovor s panem Havelkou a zehlil jsem to
co Andyr pojebal. Pristi tyden s nim projednam zbytek, jeho stanovisko
je zde:

nema nic proti, tedy za urcitych podminek. dotycna osoba mi zakoupi
switch pro jeho domaci sit, ten switch bude jeho. dale pak prispeje na
hardware (AP + antena atd...) s tim ze hw bude stale majetkem Hafci.
osoba si zajisti natazeni kabelu od nej k sobe do bytu.

jinak nevim jestli je tu prihlasen Andyr, ale rekl bych ze tu je,
takze: Mily Andyre, mozna ze by ses mel naucit chovat k lidem ktery
jsou krapet starsi nezli ty, mel bys je respektovat a ne hned
vyhrozovat! Nebo se ti taky muze zvesela stat ze ti nekdo, koho hodne
naseres rozbije drzku.

Jarda