[Spravci-prazska] Pr(ipojení

Jan Sechovec (Skudlik) skudlik na centrum.cz
Čtvrtek Listopad 16 08:22:10 CET 2006

Oki, v pohode, nechtel jsem to zas nejak hrotit :)

Klidne at se pripoji - dystak pak posli nejaky blizsi info (nick do IS)
- abych se mrknul na to kde vlastne  bydli - a cim bude pripojen ..
antena pocitam minimalne tak 15dB talir (sito)  - 18dB ideal, s
panelovkou ho poslu do patricnych mezi :)..

Pristup do IS tusim mas, takze ho klidne zaloz i mu pridel IP, info pak
posli na spravci-prazska na sluzby.klfree.net

Sk.