notebooks

Medwyn kopecky na klfree.net
Úterý Únor 7 19:23:52 CET 2006

Ahoj,

Mel jsem Acer 1302XC.. vlastne jsem s nim byl i celkem spokojen. Vydrz
baterie byla celkem pouzitelna. - asi 2 hodinky kancelarske prace. Mel
procesor AMD Athlon XP Mobile - a do notebooku uz nikdy vic. Bylo to
strasne malo vykonne.. SDRAMky, pomala FSB.. kopirovani pres WiFi nebo
DivX film ho dostal do 100% CPU zatizeni.
Jednoho dne mi v nem odesel displej z hodiny na hodinu - bez
mechanickych duvodu. Proste se sebral a odletel do vecnych lovist.
Stval me hlasity vetrak a spatne drzici viko displeje.
Prodal jsem ho nejakemu podomnimu podvodnikovi obchodnikovi prekupnikovi
- vypadal spokojene :D

Nyni mam Dell Latitude D510 a musim rict, ze je to uplne o necem jinem.
Vykon, design, vydrz baterie... komplet. Mam ho teprve asi 14 dni, takze
zas tak podrobne info dat nemuzu. Kazdopadne jsem na nem nenasel zatim
zadnou chybu - krome celkem kratkeho napajeciho kabelu - ale to prece
neni chyba notebooku.. Zase je ten kabel takovej peknej cestovni a ma
super gumicku na prepasani kabelu at se nevali vsude po tasce.

Pro podrobnejsi info se ozvi na icq.. ted me narychlo nic nenapada. Ale
pokusim se odpovedet na vsechny tve dotazy.

Medwyn