notebooks

ZBX zbx na seznam.cz
Úterý Únor 7 18:39:58 CET 2006

Mam Dell Latitude C840(firemni), odhaduji cca 3 roky stary(nevim presne
kdy ho kupovali)

Klady:	1600x1200 nativni rozliseni
	TouchPoint
	Pro mne prijemna klavesnice
	1GB RAM(po rozsireni)

Zapory:	Vydrzi s novou baterkou neco malo pres hodinu(kdyz jsem ho
dostal vydrzel cca 15min!!!!!), i kdyz neni prilis zatizen - 			napr.
pri browseni.
	Je tezky
	Display ma maly zobrazovaci uhel - nevim presne jaky je spravny
termin, proste napr. barva pozadi nema pri normalnim pohledu
homogenni barvu.
	Nema vypalovacku ani DVD-ROM, Pouze 2 konektory USB, Nema USB
2.0(holt ma svy roky;)
	pouze 10GB HDD(nevim jestli neni vymeneny, myslim ze puvodne mel 	20GB)

Sympaticke mi jsou notasy od IBM - nikdy jsem ale zadny nevlastnil,
jenom jsem je opravoval.