Pan Buller (Bustehrad)

Belerby belerby na seznam.cz
Neděle Duben 2 01:04:15 CEST 2006

Ja na to ted koukam a pan buller jede jako no.1, ale ten spoj na kladno je
naprosto nevytizen, jede cca na 30%.
Ale neprsi, takze jestli to s tim mas otestovane, tak to bude potreba nejak
resit, jiste rad pomuze i Candy ;o)

No a vsesmer co tam je ted, jede podle me taky nekde pri zemi, ale nevim co
je normalni stav... ale je fakt ze 75% provozu je p. Buller... ikdyz dle me
je celkovy provoz tak maly, ze ostatni se tam musi vejit... ale jak rikam,
nejsem mistni takze nevim ;o)
Navic tedy uz je taky 1h v noci ;o))))))))

Uvidime co zita ;o)

Belerby

"Jetson" <jetson na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:e0mp8e$f7c$1 na lit.fsid.cvut.cz...