Pan Buller (Bustehrad)

Candy ahola na tiscali.cz
Sobota Duben 1 23:06:33 CEST 2006

Přesně tohle Stando vím a tak přesně takhle jsem se z eamilu zachoval .. vím
že rodina má v jakémkoliv případu přednost .. kdyby jsi si na mě nenašel tu
chvíly a na nějaký ten večer který jsem už psal mi net nějako neusměrnil tak
abych se na něm mohl pohybovat tak nevím.Nikdo jiný by se asi mým emailem
nezabýval.

Candy

"Jetson" <jetson na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:e0mp8e$f7c$1 na lit.fsid.cvut.cz...