Pan Buller (Bustehrad)

Candy ahola na tiscali.cz
Sobota Duben 1 21:59:20 CEST 2006

Aha takže tohle řeší vše .. děkuji .. mimochodem už to kleslo až na 14.4
kbps .. což jsem psal v každém předelšém emailu bez odpovědi než jsem se
rozhodl napsat email s přílohou 20 KB .. prominte o mě tu asi nejde

"Svata Dedic" <garat na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:e0mlto$d43$1 na lit.fsid.cvut.cz...