Pan Buller (Bustehrad)

Svata Dedic garat na volny.cz
Sobota Duben 1 21:56:36 CEST 2006

Candy wrote:
> přílohou v zipu která mela kolem 20 KB ) a to s výsledkem fotky z DSL že net

Mozna by sis mohl protrit oci:

    Konference:    Poruchy na sluzby.klfree.net
    Od:            ahola na tiscali.cz
    Věc:           Buštěhrad ?
    Důvod:         Tělo zprávy je příliš veliké: 125834 bytů, kdežto
limit je 40 KB.

> asi 5 emailů a a ni na jeden nedostanu odpověď .. chcete foto z dnešního
> měření ? já vám to řeknu přesně : 24.4 Kbps ... o pingách ani nemluvím .. a

Posles jeste jedno foto, a pozadam o Tve zarazeni na blacklist. Opakuji
ze FOTO je k nicemu. Fotka nenese zadnou informaci - krome toho, ze
odesilat je hlupak, ktery nedokaze rict "jede mi to XXX". Nebo si mysli
ze fotkou s rucickou dole nekoho dojme vic, nez textem.

-Svata