www.spoluzaci.cz

Docent cvrckovice na quick.cz
Pátek Září 23 23:23:38 CEST 2005

Jasně, takže když si omylem koupím podělaný auto, tak začnu vyrábět auta,
abych se vůbec svez ;-)?
Já nechci programovat web, neumím to. Já chci, aby ten web fungoval podle
mých představ (a podle představ dalších 98% uživatelů). Pokud to S(tB)eznam
neumí, nechť mne nechá přejít jinam, ale ne tak, že konkurenci zakáže
vyrábět auta a mně spálí všechny reklamační protokoly...

Docent.

<jemi.vsechno na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:dh0rvk$s2f$1 na lit.fsid.cvut.cz...