www.spoluzaci.cz

jemi.vsechno na volny.cz jemi.vsechno na volny.cz
Pátek Září 23 14:21:06 CEST 2005

Napiste to lip, jinak souhlasim, ze je to desny, ale proto to je vyzva, ne?
;).

"Docent" <cvrckovice na quick.cz> wrote in message
news:dgpl47$ur1$1 na lit.fsid.cvut.cz...
Bohužel (nebo bohudík) jsem nestačil vyzkoumat všechno, protože jsem obě tři
:-) třídy přenesl na http://euroclassmates.com, ale jen jsem třeba zkoušel
novou funkci "přidejte drb k tomuto spolužákovi" a zařvalo to na mne "Pro
použití této funkce musíte být registrován na Seznamu" nebo něco v tom
smyslu...

Pak jsem zjistil, že se dostanu do spousty tříd, protože řada adminů měla
jako otázku pro vstup "jak se jmenoval žák XY křestním jménem", no a vedle
bylo to jméno napsáno ve tvaru jméno+příjmení... A taky zpřástupnění diskuze
školy a učitelů pro všechny, kdo maji registraci na Seznamu a s onou školou
nemají nic společného, je dle mne nápad více než pochybný.

Docent
  "Jenycek" <klfree.net na ramdata.org> píše v diskusním příspěvku
news:dgpjsi$up2$1 na lit.fsid.cvut.cz...
  Ja jsem se dobrovolne neregistroval. Nevim co si mam predstavit pod
plnohodnotnou praci? My tam stejne vyuzivame nastenku, a to je vsechno. :-)