Stahovaèi

djwivo na centrum.cz djwivo na centrum.cz
Sobota Září 17 19:48:41 CEST 2005

A co kdyz nekdo stahuje od 0:00 do 7:00 trebas 100KB/s???? To taky vadi???
... kolik uzivatelu je v noci na netu muj odhad je ze vetsina beznych
uzivatelu to nevyuziva....

			Djwivo

Dne Sat, 17 Sep 2005 09:00:43 +0200 napsal/-a Magus <magus na snailmail.ch>
následující zprávu:

--
Zpráva vytvořena poštovním klientem "M2", který je součástí revolučního
webového prohlížeče Opera.