Re: Stahovaèi

Magus magus na snailmail.ch
Sobota Září 17 09:00:43 CEST 2005

Ono to wewimo na strance APcka meri data nejak podivne. Rozhodne se to
neresetuje kazdy den. Spis je (pro nekoho, kdo nema pristup na router)
jednodussi zjistit rychlost kdo jak stahuje - pockat na refresh wewima a
prepocitat pribytek dat na rychlost.

"Docent" <cvrckovice na quick.cz> píše v diskusním příspěvku
news:dgf5fr$62d$1 na lit.fsid.cvut.cz...