Clenska schuze

Hvozd debata na centrum.cz
Čtvrtek Září 1 02:12:47 CEST 2005

Mily Karfiku.
At uz bude plna moč uredne overena ci ne (to ze NEMUSI byt vime vsichni..
tak nedelej Zagorgu a nemel to tady dokolecka jak nejakej opilec : ))) tak
se dotycny "nejak" bude muset prokazat - nejlepe OP. Samozrejme nejsme
prislusniky P CR ci strazniky MP, abychom meli pravo nekoho "nutit" ukazovat
OP ci jiny doklad totoznosti.
Samozrejme OP ukazat nemusis, ale necekej ze te nekdo pusti dovnitr...
stejne jak na poste kdyz jdes pro doporuceny dopis. Tam te taky slecna
nenuti k ukazani OP.. proste neukazes.. nic nedostanes :))
To jak se to dela v jednom nejmenovanem sdruzeni vime a je videt, ze jsi byl
jeho "clenem" : ))))))

Hvozd / Prevor

"karfik" <karfik na mail.klfree.net> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.5128.1125525448.31077.kladno na sluzby.klfree.net...