Clenska schuze

karfik karfik na mail.klfree.net
Čtvrtek Září 1 00:10:04 CEST 2005

hezka debata. puvodne jsem myslel ze jde o to aby prislo co nejvic lidi,
ale ted mi to zacina pripadat ze nema prijit nikdo.
Plna moc nemusi byt overena. Tak proč se KLfree dela dulezity a chce
overenou plnou moc. Osobne se mi ozvalo 15 lidi kteri odmitaji ucast v
pripade overovani plnych moci.
Overovat totoznost. Smula, lidi uz dneska nejsou blby jako driv kdy
museli OP ukazovat pomalu i satnarce v divadle. Nazor ze tam ten clovek
nebude vpusten je stejnej jako je poslat do prdele. Nikdy uz neprijde a
jeste k tomu bude vsude Klfree pomlouvat.
A katastroficky scenare ze tam prijde 700 lidi a odhlasuje kdovi co
patrej do filmu. Jestli ne jinam.
Osobne se zastavam systemu Plny moci bez overeni a obcanky, jinak budou
problemy.
Vzdycky se najde rejpal jako ja aby to zpochybnil.
Jo a to dohadovani mi pripada jak komunikace v jednom "sdruzeni".
Karfik