Proč má AP lidice větší rychlost jak AP Hrad

djwivo na centrum.cz djwivo na centrum.cz
Neděle Říjen 30 17:57:22 CET 2005

člen 989 (Ondřej Pikla)

Když je konstrukce ve skladu a věci na ten peer taky tak kdo nám je
vydá... a na čí příkaz, já (Ondřej PIKLA) a Luboš Randák (správce
routeru)jsme pro zprovoznění co nejdřív a klidně pro to uděláme maximum
ale problém bude jen s nastavením SW to si nejsem jistej, jelikož ROUTERY
jedou na Linuxu. Poraďte někdo co s tim. Vím že lidi co dělaji SW
nastavení jsou zaměstnaný dost ale když se dohodneme tak se daji dohromady
dvě party ktere budou každa na jednom konci a zvladne se to rychle....

Dne Sun, 30 Oct 2005 17:24:32 +0100 napsal/-a Mr.Gespant
<mrgespant na seznam.cz> následující zprávu: