Proč má AP lidice větąí rychlost jak AP Hrad

Skudlik skudlik na email.cz
Sobota Říjen 29 12:11:31 CEST 2005

Andrej Burdátš napsal(a):
> Smím se zeptat proč má Apčko lidice větší rychlost než ap hrad?
> Oni mají 4Mb a my jen 1,5Mb to neni fér!!!!!

Na ty cisla jsi prisel jak? AP Hrad je aktualne omezeno na 2.4Mbit/s
down a 1.3Mbit/s upload. Stahovace shaper omezi na 1/3 teto rychlosti
(800 down 433 up). Problem je ale trosku nekde jinde. V soucasny chvili
je vas tam cca 6 co "stahuje". Staci trosku premyslet a musi ti byt
prece jasne, ze plati jiste zakony, ktere proste nejde prekonat. 2400/6
= ? ... sice velka nasobilka ale me vychazi kolem 600.

Jestli se ti tohle nezda fer, muzes zkusit poprosit ostatni cleny na
hradu, aby nestahovali, protoze ty potrebujes celou linku pro sebe.

> Vůbec se mi to nelíbí a navíc jestli byste nemohl zrušit sčítaní uploadu a downloadu dohromady,
> Musí te bejt fér vůči všem členům sdružení!!!

Co neni fer? Proc to neni fer? Jak vuci ostatnim clenum? Asi jsem moc
tupej, ale vazne nechapu, co timhle myslis.

> A né že všichni stahujou 4mb a ostatní jen 0.5mb to uznejte to neni to ferový!!!!

Vsichni? .. no jestli ted myslis zase ty Lidice, to je nejspis dany tim,
ze tam neni moc stahovacu a neni potreba to tam (zatim) nejak limitovat.
Tohle ale nemuzu moc posoudit, o Lidice se nestaram. Pokud sosa pres
wifi jeden clovek sam, tak mu to 4M pojede, pokud jich sosa 10, tak
smolik-pacholik. Zazraky neumime.

> PS: Kdy se za váma můžu zastavit ve sdružení, rád bych vás vydel?????

Videt, viset, vinout, viklat, vitez? .. Nebo jak byla ta poucka ? :D
Zastavujem se vetsinou v patek v restauraci na Garazich.

Skudlik
- spravce node Prazska
- pan "zly" (o traffic shapingu rad pokecam s kazdym).