Občanské sdruľení

QiQo (Qido Qorex) qiqo.cutnospam na sendmail.cz
Pátek Říjen 28 10:37:00 CEST 2005

Jojo, v klfree to funguje jinak: Napsat mi nekdo neco takovyho, tak se ani
neobtezuju mu odpovedet.

Dne Tue, 25 Oct 2005 00:11:34 +0200 napsal/-a Docent <cvrckovice na quick.cz>
příspěvek následujícího znění:

--
....authorized by QiQo [icq:137418684,skype:qiqo.cz] (Data must flow! :o)