Re: Občanské sdružení

Harry - AP Kocourkov buben na hkfree.org
Čtvrtek Říjen 27 19:24:17 CEST 2005

V kazdym Freentu se najde blbec, co Ti tohle napise at je to pravda nebo
ne.. A ani se nedivim, kdyz spravce pohrozi trvalym odpojenim, kdyz mu nakej
blbec zacne nadavat, ze mu TO nejde.. no nic..

--
Harry - AP Kocourkov
ICQ: 222869452