AP Arigato

Karel Jenčík kajencik na seznam.cz
Neděle Říjen 23 14:26:05 CEST 2005

zdravim, delalo to uz predtim, napadlo me jestli by treba nebylo mozne
pridat jednoduchy skriptik ktery by ty spojeni psal, aby clovek vedel na
cem je, jsem pripadne ochoten se o neco takoveho pokusit :-) jinak ten
problem se objevuje nekdy i pri prvnim pripojeni po restartu, takze jsem
nabyl dojmu ze to bude mozna nekde dal... jinak konkretne ted pres
vikend prakticky problem nebyl, ale napriklad v patek byl diky tomuto
pocitac obtizne pouzitelny na internetu, nicmene i ted obcas lehke
zpozdeni pri nacitani stranek zaznamenam.

Jinak bych rad kdyby se treba ozval nekdo kdo ma podobny problem, nekdo
to mozna za problem nepovazuje, protoze se napriklad stane ze se stranka
dlouho nenacita.. a pak najednou naskoci cela, jako by se spojeni
uvolnilo a pritom napr. pingy jdou bez problemu prakticky vzdy, tak
skutecne podezrivam tu tabulku spojeni.

Mam dojem ze tento problem neni tak zavazny, ale muze nekomu zpusobovat
znacne zpomaleni internetu i kdyz linka je rychla dost, tak by me
zajimalo jestli jsem s timto problemem sam nebo ne

Chtel bych jinak rict ze nebyt tohoto je kvalita internetu klfree
skutecne vyborna, takze bych se rad zaslouzil pripadne i zapojil nejak
aby se podarilo odstranit i tohle, pokud tedy neni chyba u me :-)

Kdyz uz jsem se tak rozepsal, mohl bych jeste rict ze tohle je jedna z
tech zavad projevujicich se jen obcas, takze mi pomerne dlouho trvalo
nez me napadlo kde by mohl byt problem, jinak tyto stavy byly uz i
drive, vice od nasezni toho noveho shapingu, takze by me docela zajimalo
jak uz jsem rekl zda ma nekdo podobne problemy...

kajencik