AP Arigato

Skudlik skudlik na email.cz
Neděle Říjen 23 14:00:16 CEST 2005

Zdar,

no jedna z veci co tohle ovlivnuje, je ochrana prave pred preplnenim
conntracku co je na routrech - pokud ma nekdo vic jak 200 spojeni, tak
to dalsi pak dropuje.

Druha vec co to muze delat, je prave ten novej shaper. Je tam docela
malej buffer pro jednotlivy classy. Pokud to zaclo delat po tom, co jsem
psal, ze jsem ho dal na Arigato, tak je to spis timhle.

Velikost bufferu jsem ted o neco zvedl, tak uvidime, jaky to bude mit vliv.

Dystak info bud mejl, nebo ICQ.

Skudlik.