Omezovače rychlosti k internetu!!!!!

Josef Hlavac joe na hw.cz
Pondělí Říjen 10 21:26:31 CEST 2005

No jo, musim se benyovek zastat, taky jednu mam. Uz zazila jednu zimu a
jede naprosto skvele... Taky ted jede lip, nez kdyz jsem ji poridil...

...samozrejme, po par mesicich (jeste pred tou zimou) jsem z ni musel
vyhodit shnily plosnakovy symetrak a dat tam trochu rozumnejsi bastl.
Ale ted uz fakt beha dobre :)

Joe