Omezovače rychlosti k internetu!!!!!

Fachman Fachman.Fachman na seznam.cz
Úterý Říjen 4 23:59:27 CEST 2005

No nevim jakej typ ronji tam je ted, ale ja mam pres ne na sitnou 3ms a
0%PL. I kdyby tam byla treba fotonka, tak je mi to uz jedno. Zrejme uz
to Mr.X vychytal. Je teda fakt ze uz s nama dlouho nebyl kalit takze
bude s nejvetsi pravdepodobnosti vyloucen z DaTunelu. U nas totiz
vylouceni trva rozhodne kratsi dobu nezli u obcanskych sdruzeni....