Omezovače rychlosti k internetu!!!!!

Fachman Fachman.Fachman na seznam.cz
Středa Říjen 5 22:59:13 CEST 2005

No v mem pripade vam to trvalo vice nez rok:)

Co se tyce vylucovani tak davame solidarne lhutu 1mesic, aby se ten
dotycny clen vzpamatoval. Po uplynuti takoveto doby je clen vyloucen.
Pokud se ovsem znelibi predsedovi muze byt vyloucen prakticky kdykoliv.
Obvykle vsak o tom jedna DaCore. Vzhledem k neexistenci pisemnych stanov
  do toho nemuze nikdo rict ani popel:-) Ale stanovy bych asi zavedl.

Asi takto: DaCore má právo využít 10% měsíčních příjmů každého nového
člena na proplacení nákladů na chlast stávajícím členům. Pokud výdaje
DaTunelu překročí 120% stonásobku ceny Absinthu, bude kazdej platit
utratu jen za sebe. Kontrolni komise zajisti aby na stole byla zasoba
chlastu a a by nemohlo dojit k vystrizliveni. Pro pripadne skody v
hospode bych zavedl rezervni fond ve vysi 10ti nasobku prumeru souctu
ceny piv za jednu DaTunel akci.
Tak mi ted napada ze sem neco podobnyho uz nekde videl.