Re: Omezovaèe rychlosti k internetu!!!!!

Vilik1 hauptman na volny.cz
Středa Říjen 5 21:16:00 CEST 2005

opet kecas - mate navrzeneho na vylouceni cloveka ktereho my uz jsme
vyloucili, takze minimalne v jednom pripade jsme byli rychlejsi nez vase
kostnate nesdruzeni.

V.

"Fachman" <Fachman.Fachman na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:dhutvi$4jp$1 na lit.fsid.cvut.cz...