Re: Omezovaèe rychlosti k internetu!!!!!

Pitbull skutak na seznam.cz
Sobota Říjen 1 23:34:07 CEST 2005

Mno ty jako clen KK by si se tak mel vyjadrovat :-)
Ja jako pouhy spravce AP muzu bejt strucnej a drzej :-)))

"Docent" <cvrckovice na quick.cz> píše v diskusním příspěvku
news:dhmu30$cb5$1 na lit.fsid.cvut.cz...