Re: Omezovaèe rychlosti k internetu!!!!!

Docent cvrckovice na quick.cz
Sobota Říjen 1 23:09:47 CEST 2005

Jestli se Ti to nelíbí, přestaň být členem KlFree a pořiď si neomezené ADSL
od Telecomu, internet od Datinelu, případně patřičně rychlou přípojku za
patřičný peníz od komerčního poskytovatele.

KlFree je občanské sdružení, které svým členům mj. poskytuje připojení k
internetu, ale rozhodně ne proto, aby jeho někteří jeho členové stahovali
filmy, warez a 90% zbývajícím uživatelům znepříjemňovali, případně vůbec
znemožňovali rozumnou práci s Internetem.

Předpokládám, že Tebou uváděné omezení je prací nově zvolené rady, za což ji
chválím a držím palce, aby se jí podobně bezohledné jedince, jako jsi Ty,
dokázalo přizemnit i na ostatních AP.

BTW 700 MB za hodinu - zeptej se ostatních, sdílejících stejné AP, jaký mají
názor...

Docent

"Andrej Centrum" <andrejek na centrum.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.6086.1128199232.31077.kladno na sluzby.klfree.net...
Nevím jaká bytost tohle zavedla, ale mě se to vůbec nelíbý!!!!!
Když něco stahuju tak po 10min mi to klesne na rychlost 500kb.
Je to dost pomalý, když stahuju film kterej má 700Mb tak ho stahuju tak
7hod.
Ještě v červnu tohle nebylo!!!!!Když sem nastupoval někdy v dubnu.
Měl sem film 700Mb staženo za 1hodinu. Nešlo by to nějak zvětšit.
Jsem na AP Hrad
S pozdravem andyr(743)