Re: AP Hegemon - stav a øe¹ení?

ostiarius ostiarius na centrum.cz
Neděle Listopad 27 20:21:20 CET 2005

Nevim jak jsou na tom všichni místní,
ja tam mám připojenou kamaradku, která si na to "oprášení" zdřejmě
netroufne.
Mě osobně docela záleží na tom aby ji net jel, takže pokud má klfree zajem
tak bych tohle mohl dělat já. Pokud tedy nevadí, že nejsem na Hegemon
napojenej.

ostiarius
ostiarius na centrum.cz

"Svata" <garat na volny.cz> píše v diskusním příspěvku
news:dmcvgn$c3k$1 na lit.fsid.cvut.cz...

> Kdyby meli clenove pripojeni k AP Hegemon zajem, mohli se (uz davno)
> podilet na pripojeni Hegemona jinou technologii. To znaci vymyslet,
> zjistit jaky material, a konecne nainstalovat.
>
> Asi neni zajem, kdyz se o zkulturneni provozu Hegemona stara nejvice
> spravce AP Prazska.
>
>  > Nevím co se v současnosti s Hegemonem děje:
OK.