AP Hegemon - stav a řešení?

Svata garat na volny.cz
Neděle Listopad 27 19:56:21 CET 2005

ostiarius wrote:
> AP Hegemon: dost často vypadává připojení do netu - min 1 týdně (většinou
> problém nezi Hegemonem a Pražskou)

Kdyby meli clenove pripojeni k AP Hegemon zajem, mohli se (uz davno)
podilet na pripojeni Hegemona jinou technologii. To znaci vymyslet,
zjistit jaky material, a konecne nainstalovat.

Asi neni zajem, kdyz se o zkulturneni provozu Hegemona stara nejvice
spravce AP Prazska.

 > Nevím co se v současnosti s Hegemonem děje:
> - ping na bránu je 5-30 ms; do netu 30-100 ms
> - trasování jede v pohodě
> - ale rychlost je příšerná 3,6Kbps, stahování dat 460B/sec,
> - web, icq, pošta vesměs přijde timeout ......
> - HW klienta je OK
> - stažení testovacího balíku dat z Hegemonu ke klientu jede 130KB/s.... OK.

Bezztratovy ping a pomaly padaci Net dal nez na branu = (obvykle) prilis
mnoho otevrenych spojeni spachane P2P klienty.

Taky by pomohlo kdyby Hegemon (PCdlo) nekdo sem tam po sw strance
"oprasil"... zejmena kdyz jsou potize mezi uzivatlem a AP. Budto mistni
projevi alespon nejakou iniciativu a nebo maji pripojeni, jake si
zaslouzi :)

-Svata