Proč má AP lidice větší rychlost jak AP Hrad

Tomas Tichy tichy na klfree.net
Čtvrtek Listopad 3 10:07:06 CET 2005

mi prijde, ze to mas trochu popleteny.

a) Nevim o tom, ze by ve skladu bylo pojitko na 5.4 GHz, nicmene mozna se
mylim, maximalne tam jsou tak leda anteny a sitove karty, ale v Libusine
bude problem s extremne dlouhym kabelem a tedy velkym utlumem, proto byla
rec o profi pojitku, ale to skladem neni.

b) pouzit Alcomu je nesmysl, prilis drahe a neefektivni reseni v dane situaci

c) Umistit cokoliv na Kovarnu smerem na Libusin vazne na realizaci lavky

d) Vetsi investice pro tento spoj zatim neprosla komisi infrastruktury, protoze ji zatim nikdo nepredlozil navrh reseni, rozpocet akce a propocet rentability.

e) Neni pravda, ze nikdo nereaguje - psal jsem Ti, at se domluvis s Vanburem, coz je spravce Kovarny a ma na teto instalaci ma zajem. Tim, ze budes psat do mailinglistu "at to nekdo vyresi" pripadne "muzu pomoct", tak tim se to nevyresi. Domluv se s Vanburem a zrealizujte to spolecnymi silami.

f) Pokud se v realizaci skutecne budes angazovat, tak mas sanci hodne ovlivnit to, co se tam umisti atp. Hlavni problem je v nedostatku lidi, neustale je rozpracovana spousta projektu a kazdy si "dela na svem pisecku" co ho zajima.

g) Neni pravda, ze se nic nedela pro Libusin, ostatne jeden z padstatnych duvodu, proc vznikla Kovarna a proc je spojena se Silverem Alcomou je prave to, ze ma byt spojena mj. s Libusinem.

Tedy jeste jednou a jasne - soukrome se domluv s Vanburem (Ivan Burian), v tomhle threadu uz taky reagoval, pokecejte o tom a spolecne to vyreste, jedine tak budou Libusinaci spokojeni.

Tom