Proč má AP lidice větší rychlost jak AP Hrad

djwivo na centrum.cz djwivo na centrum.cz
Středa Listopad 2 23:22:20 CET 2005

Konkrétně, snažim se do teď dovědět co je a co něení k dispozici a přijde
mě docela podezřelé nejdříve říkat že není pojítko na 5,4Ghz ( ve skladě
je ) že není lávka ( ve skladě je ) že není do ní výplň ( mělá být
celokovová ). Ale to je vedlejší, nabídnul jsem pomocnou ruku a i jsem
chtěl sám zorganizovat výstavbu nového spojení ale bylo mě řečeno že je to
až ve druhém kole. Prostě at zkusím cokoli nikdo na mě nereaguje a to jsme
to zkoušeli i mimo mě, včetně správce Luboše Randáka. Jsem pro to aby se
to udělalo ještě do zimy ale kdo nám (lidem co o ten peer maji zájem) vydá
materiál nebo spíš kdo nám pomůže to realizovat... Protože tu padnul i
názor Alcoma mezi kovárnou a libušínem tak jen chci dodat že jsem pouhej
amatér ale rád se čemukoli přiučím ... pokuď vím tak přímo od firmy Alcoma
bylo školení... můžou to dělat lidé jen se znalostmi o tomto pojítku...
Prostě a jednoduše jsem ochoten zapojit se do procesu a pomoci co nejvice
na realizaci tohoto spoje víc nemužu udělat jsem jen pouhý člen/uživatel
se znalostmi začátečníka.

Jestli tim že se ozývám dělám málo tak nevím co mám ještě udělat....

--
Zpráva vytvořena poštovním klientem "M2", který je součástí revolučního
webového prohlížeče Opera.