Proč má AP lidice větší rychlost jak AP Hrad

djwivo na centrum.cz djwivo na centrum.cz
Středa Listopad 2 19:29:43 CET 2005

Na tohle musím zase reagovat já, nemá být ta lávlka náhodou
celoželezná???? A odborník na přimontování lávky na kterou se poleze při
instalaci je taky spekulativní.... Prostě a jednoduše pořád se to
odkládá.... Situace nám v Libušíně začala houstnout a zjevně ten 1Mbit/s
který byl ještě před 10dny dobrý standart je iluze.... už neudělám ani
800kbit/s a můžu se třeba utrhnout... do netu na herní servery mám ping že
se hra kouše... a nejsem sám je tu dost lidí... Snažím se pro vše udělat
maximum.... fošnu neni problém sehnat, protože než se "sama" uřízne tak
obrosteme mechem...

člen 989

Dne Wed, 02 Nov 2005 18:33:24 +0100 napsal/-a vanbur <vanbur na volny.cz>
následující zprávu:

--
Zpráva vytvořena poštovním klientem "M2", který je součástí revolučního
webového prohlížeče Opera.