Proč má AP lidice větší rychlost jak AP Hrad

vanbur vanbur na volny.cz
Středa Listopad 2 18:33:24 CET 2005

Nemuzu nez reagovat sice konstrukce je ale zase nejni fosna - drevo po
ktere by se dalo chodit a jezdit pro vsechno desetkrat je zbytecne a drevo
je objednane asi z indie ebenove potom truhlar urizne a muzem ji sem
odvezt kompletni a potom se domluvit na jejim nainstalovani ktere musi
udelat odpornik odbornik co dodat kdyz je elan neni material kdo si pocka
ten se docka kdo nevi a nezna situaci at prosim nezasahuje uplne zbytecne
a neradi co a jak dekuji.
Dne Sun, 30 Oct 2005 17:04:02 +0100 napsal/-a Vilik1 <hauptman na volny.cz>
následující příspěvek::