Re: Ovislink 1120 - jméno, heslo providera

Jantar mlanda na centrum.cz
Sobota Květen 28 09:41:52 CEST 2005

Jestli tedy chápu správně, tak v Ovislinku zkontrolovat zapnuté nastavení
DHCP relay, případně ještě zapnout clone MAC adresy. Nebo naučit jiným
firmwarem Ovislink NAT ? http://www.i4shop.net/cz/iObchod/WebInfo.asp?id=155
 DLink má ve specifikaci - "Advanced Firewall Features: NAT w/VPN
Passthrough", což jsem nějak přehlíd, takže NAT by měl umět ale jen když je
zapnutý firewall, což standardně není.

Díky všem za rady, budu laborovat :-)
Jantar

news:d7720t$sh1$1 na lit.fsid.cvut.cz...