Re: Ovislink 1120 - jméno, heslo providera

Vilik1 hauptman na volny.cz
Pátek Květen 27 14:03:57 CEST 2005

Myslim ze by to nastavit melo jit - Ovis bude klonovat tu spravnou MAC
adresu kterou chteji slyset a bude mit lokalni adresu - Dlink pokud je to
teda router tak si lizne DHCP adresu pres Ovislink Relay (defaultne zapnut)
a klidne ti na LAN a WLAN portu muze jine DHCP posilat - musi samozrejme
NATovat. Toto nejak v charakterizaci toho tvyho zarizeni nevidim - a nemam
cas hledat hloubeji. Donut jej NATovat a bude to OK.

Vilik1

P.S: Kolem nuselaku jsem jel za posledni dva tydny trikrat tam a trikrat
zpatky :-)))

"Jantar" <mlanda na centrum.cz> píše v diskusním příspěvku
news:d76vem$qs3$1 na lit.fsid.cvut.cz...