Ovislink 1120 - jméno, heslo providera

Svatopluk Dedic garat na volny.cz
Pátek Květen 27 11:15:54 CEST 2005

Jantar wrote:
>  Tak jsem včera neuspěl :-(
>

> Potřeboval bych vědět, jestli je toto zapojení vůbec technicky proveditelné, případně detailněji popsat nastavení IP a těch ostatních hrůz. Nebo někoho, kdo by byl ochoten (za úplatu :-) se mnou zajet (autem - mám) do Prahy (u Nuseláku) a nastavit to správně :-)))
>
>  Jsem z toho už běsnej :-( LAMA

Technicky to proveditelne je - kdyby sis poradne precetl co tu padlo,
tak bys vedel ze ani OvisLink 1120 ANI Dlink nejsou ROUTERY a tudiz
pridelit PCcku IP adresu z jine podsite nez z jake prideluje IPcko
poskytovatel je nesmysl...
Protoze na strane W.I.A. APcka neni nic co by chapalo, ze do naprosto
nezname podsite ma data posilat prave pres toho konkretniho OvisLinka.

Takze:
A) DOMLUVIT si s providerem 2 IP adresy jednu pro Ovise a druhou pro PC

- OvisLinku pridelit IPcko pomoci DHCP - to je spravne
- na OvisLinku najit a zapnout DHCP proxy (doufam ze to je tam takhle
pojmenovane)
- DLinku pridelit libovolne IPcko, jenom kvuli tomu aby se dal
nakonfigurovat. V zadnem pripade nezapinat DHCP.
- PCdlu pridelit IPcko pomoci DHCP - to by melo projit az do Ovise, ten
ho preposle dal providerovi

B) Mas jenom jedno IPcko
- OvisLinku i DLinku pridelit IP z nejakeho uchylneho prostoru (napr.
tak jak jsi to delal)
- OvisLinku nastavit DHCP proxy (ne dhcp server!)
- V PC zapnout DHCP

V obou pripadech, pokud DLink nesezere DHCP request, tak to bude OK.

-Svata