Re: Máte nìkdo software Pinacle studio???

Petr Novák a11111a na seznam.cz
Středa Květen 25 23:00:35 CEST 2005

Tom712, máš pracdu modem je hroznej a nakupovat na netu nelze...Tak musím
počkat ještě nějaký ten pátek....
"tom712" <tom712 na atlas.cz> píše v diskusním příspěvku
news:d72agp$p3t$1 na lit.fsid.cvut.cz...