Máte někdo software Pinacle studio???

tom712 tom712 na atlas.cz
Středa Květen 25 18:52:33 CEST 2005

Už si to myslim sehnal. Navštívil mně a já mu ukázal jak se na iternetu
nakupuje. Taky jsem ho seznámil s mými oblíbenými sítěmi BitTorrent a
DirectConnect. Potom jsem mu ještě ukázal jak funguje software Nero 6
Reloaded který mám tedy bohužel jen jako trial verzi, ale stačí :-)
Ten chudák má ale jenom modem, takže nevím jestli nakupování po
internetu využije. Stránky se prostě načítají pomalu... no znáte to,
jestli jste měli modem.

BTW. Nero má verzi pod linux!