Doprucena omezeni rychlosti

Fachman Fachman.Fachman na seznam.cz
Pátek Květen 6 23:57:35 CEST 2005

tom712 napsal(a):
> Tak to sem tomu dal, sem to chtel editovat a smazal sem to... :-)
>
> Takze znova, spravneji :-)
>
> Toto jsou doporucene limity pro připojení, týkající se především
> trvalého provozu jako je P2P:
>
> 16:00 - 00:00 10kB/s
> 00:00 - 10:00 no,no limits
> 10:00 - 16:00 40kB/s

HEH takova shitka. To moje soska(P2 450Mhz) si jede pres noc DC++ tech
svejch  500kB/s a pres den tech 300kB/s. to bych se asi zblaznil nemit
to svy giga za hodinu:-(((((
Heh a mam to zadarmo:-)))))))))))))) Neni nad komercni sluzby:-))))

> Tato čísla jsou stejná pro UPload i Download, platí i o víkendu.
> Nastavte si je v netlimitteru nebo vašem oblíbeném programu, nebudete
> pak omezovat ostatní uživatele ...a na ten film si prostě počkáte přes
> noc :-)))
>

> Proč je tomu tak můžete vykoukat ze statistik
> http://monitor.klfree.net/hotsanic/traffic/gate_klfree_czf_eth0-day.gif

efekt agregace? Co je doma to se pocita aneb cim bliz tim lip:-)))