Doprucena omezeni rychlosti

tom712 tom712 na atlas.cz
Čtvrtek Květen 5 21:33:28 CEST 2005

Tak to sem tomu dal, sem to chtel editovat a smazal sem to... :-)

Takze znova, spravneji :-)

Toto jsou doporucene limity pro připojení, týkající se především
trvalého provozu jako je P2P:

16:00 - 00:00 10kB/s
00:00 - 10:00 no,no limits
10:00 - 16:00 40kB/s

Tato čísla jsou stejná pro UPload i Download, platí i o víkendu.
Nastavte si je v netlimitteru nebo vašem oblíbeném programu, nebudete
pak omezovat ostatní uživatele ...a na ten film si prostě počkáte přes
noc :-)))

Proč je tomu tak můžete vykoukat ze statistik
http://monitor.klfree.net/hotsanic/traffic/gate_klfree_czf_eth0-day.gif