Prohlaseni - Tricka s novym logem kLfREE.net

Vilik1 hauptman na volny.cz
Úterý Březen 15 01:21:57 CET 2005

Oprava - Beneli je radnym clenem, ale to neznamena ze by jeho remcani melo
byt nejake vice dulezite.

Skoda ze si nepamatuju za kolik jsem kupoval minule tricko - jsem si
naprosto jisty ze me cena tehdy nemile prekvapila, ale proc bych nepodporil
KLFREE dotaci?  Bohuzel ted uz vim ze do pokladny Klfree tehdy zadna dotace
z tricek neprisla:-/

Proto Jenycku pokracuj v organizovani, a ostatni hlaste se o tricka s
vedomim, ze je to cena za tricko - penize za nej nejdou ani do pokladny
Klfree ani do soukrome kapsy Jenycka.
Kdo nechce, nechce, kdo chce ten se ozve.
V.

"Mr.Gespant" <meisnert na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:d15111$a4q$1 na lit.fsid.cvut.cz...